Postanowiłem Wybróbować światłowód. Gdzie Najlepiej? Orange Światłowód Opinie

Od czterech tygodni pracuję szybciej. Wszystkie nasze urządzenia elektroniczne są całkiem inne… . Jak gdyby zyskały drugie życie. Powód jest prosty – zainstalowałem w mieszkaniu światłowód. Sporo czasu oczekiwałem na możliwość doprowadzenia światłowodu do mojego mieszkania.

Jako osoba pracująca przez internet, dla której prędkość wysyłania najczęściej wpływa na wysokość dochodów i efektywność twojej pracy.

Jaką ofertę wybrać? Orange Światłowód Opinie

Osobiście przekonał mnie najszybszy obecnie możliwy pakiet, czyli 600 Mbps. Przez pierwszy rok zapłacę tyle samo, co wcześniej za czterokronie wolniejszy transfer, a po pierwszym roku niewiele więcej. 

Innymi słowy, nie mam wrażenia, żebym przepłacał. Jakby tego było mało, dzięki wcześnie wysłanemu zamówieniu miałem okazję załapać na aż 2 promocje. Muszę jednak szczerze przyznać, że dla wspaniałej większości internautów 600 Mpbs to sporo.

Internet światłowodowy jest wytrzymały na warunki atmosferyczne, a dzięki temu, że kabel jest porowadzony do samego mieszkania (a nie jak u konkurencji – do studzienki i następnie przewodem koncentrycznym do domów) nie mam spadków szybkości wynikające z niepełnej instalacji.

Na internet światłowodowy zdecydowałem się również dlatego, że jest to technologia o praktycznie bez ograniczonych możliwości rozwoju. W tej chwili barierą nie jest szybkość wysyłania danych, lecz modem. Jestem przekonany, że za kilka lat ta prędkość się podwoi lub nawet potroi, gdy w ofercie będą dostępne sprzęty wyższej jakości. 

Komentarze